Popłyńmy w kierunku zachodzącego słońca:)

!!!!!!!!!!!!! Morze... Pasja, która pokochasz... Wypłyń na głębię... :))) !!!!!!!!!!!!!

piątek, 22 października 2010

3 miesiące...

Według czasu polskiego wczoraj 00:02, według amerykańskiego 15:02 to jeszcze dziś...

... minęły 3 miesiące od założenia bloga... :)))

Czas na pewne refleksje, a właściwie to same się nasuwają, tłoczą się do głowy, pchają każdą możliwą dostępną drogą!!!


Ale zanim zacznę to chciałbym:
  1. Podziękować wszystkim tym, którzy odwiedzali, oglądali, czytali i polecali swoim znajomym bloga przez te 3 miesiące:))) Byliście i jesteście dla mnie inspiracją do dalszej pracy nad Blogiem! Przyglądaniem, sortowaniem i umieszczaniem zdjęć oraz opisów.
  2. Podziękować tym wszystkim, którzy aktywnie dołączyli się do pracy nad blogiem. Opisywali swoje wspomnienia i wrażenia z rejsów:))). Bez was wpisy nie były by tak Ciekawe!. 
  3. Szczególne podziękowania załogom rejów: 30, 37 i 40!!! 
Mam nadzieję, że w przyszłości w wolnych chwilach inne załogi tez podziela się swoimi opisami wrażeniami, wspomnieniami, a blok będzie miał coraz większe znaczenie zarówno jako wspomnienie, możliwość podzielenia się odbytym rejsem, przygodą ze znajomymi oraz wartość edukacyjną dla wszystkich żeglujących.

-----------------------------------------------------------------------

Kiedy odkryłem funkcje "statystyki bloga" byłem mile zaskoczony ilością odwiedzin przeszło to moje najśmielsze oczekiwanie. wraz z rosnącą ilością odwiedzin przyspieszałem dodawanie zdjęć i wraz z coraz większą ilością zdjęć wzrastała ilość odwiedzin...
Wczoraj ta liczba zbliżyła się do 2,4 tys... :))))))))) a ilość wejść w ostatnim miesiącu do 1,4tys :))))))))))))))))))

W związku z tym postanowiłem uczcić 3 miesiąc od narodzin bloga kilkoma urozmaiceniami i zmianami:
  1. Nowy Baner!!! A na banerze dodatkowy napis "KLUB LUDZI Z PASJĄ". Myślę, że ta transformacja z prywatnego bloga do Klubu jest naturalną droga ewolucji.
  2. Założyłem stronę na FaceBooku: http://www.facebook.com/pages/Oczarowani-Morzem/166960983329717?ref=mf 
  3. i ... tu dopisze jak sprawdzę czy działa:))) 

1 komentarz: